24. dubna 2010

ŠŇŮROVAČKA DÁVAČKA

-  Jů, jé, ahój, tak ty už jsi přijela!
 - Jů, jé, čáů a ty už jsi vzhůru!
 - V tý tašce máš kozačky, viď.
 - Ne, kalhoty. A ještě mám pro tebe PŘEKVAPENÍ!
 - Jůjé, fakt?! Ukaž! Uka ukauka...
 - Eé, počkéj...
 - HA! ŠŇŮRA!!!

KDYŽ STESKOSMUTKU FŮRA,
VŠE VYŘEŠÍ ŠŇŮRA!
 - Juchů! Deme!
 ...
 - Tady?
 - Ne tyjo, tady se rozsekáš vo stromy.
...
 - Tady?
 - Ne tyjo, ten druhej strom je moc vižlátko.
...
 - Ha, tady! Na sluníčku, na travičce!
 - Pni!
 - Jak vysoko? A nejsou ty stromy moc vzhůru nohama a vod sebe?
 - Nekecánkuj a PNI!
...
 - Cože?! A jak se na to jako nastupuje?... Deš první!
 - Che. Zujme si škorně! ... A sleduj!

 ŽGRBUCH!!!
 - Tss. Teď já!

CHRŠŇHŘACH!!!
 - Fí, klepe se to jak blbec!
 - Fú, soustřeď se!
 - Koukej před sebe!
 - To nejde.
 - Hodně dobře ty, jeden krok!
 - Drž, drž! Dej tam tu nohu pořádně.
 - Pojď, musíš to ustálit!
 - Nechytej mě za ty vlasy!
 - Nesměj se, musíš rychle!
 - Ty mě vůbec nedržíš!
 - Takhle se to nikdy nenaučíme!
 - Za to, že mi to nejde, můžeš jenom TY!
 - Dobrý den! Vy jste z oboru? Mámo, tak po tomhle se chodí v cirkuse!!!
 - Jo.
 - To já si vzpomínám, myslím, že to bylo v osmašedesátém...
 - No, to víte, to chce dávat bacha. Tak nashledanou!
 - Tak co? Balíme?
 - Jo. Stejně už jsme nejlepší!!!

MY A ŽLUTÁ ŠŇŮRA,
ŽÁDNÁ NOČNÍ MŮRA!
KDO NA ŠŇŮŘE DÁVÁ,
V NOCI DOBŘE SPÁVÁ!
AČ OBČAS HUBOU V HLÍNĚ REJEŠ,
ZE SLEKLAJNY?
NA SVĚT SMĚJEŠ! 

Zapsali a Bo




Žádné komentáře:

Okomentovat