20. dubna 2010

Student češtiny!

Opravdu bych se někdy měl naučit držet tu svojí nevymáchanou papulu. Nedávno se mi to totiž děsivě vymstilo. Nu, posuďte sami.
Hodiny češtiny s pí profesorkou Revinovou bývají stejně poučné jako zábavné. Za tu zábavnost bohužel nemůže samotný kantor, ale vytvářejí ho sami žáci čtvrtého ročníku. T co už odmatrurovali nebo se na podobnou akci chystají, ten typ šikeničního humoru určitě znají.
To by ale nesměl mít Cvrček jako pokaždé něco extra! Jeho humoru se nedá říkat šibeniční ale přímo záhrobní. Ve své nevědomosti hraničící s hospitalizací v ústavu jistého Petra Forejta jsem profesorce oznámil, že student co má z diktátů a gramatických cvičení pětky jak Brno bude studovat češtinu. V daný okamžik jsem zalitoval, že není ve škole k dispozici defibrilátor neboť moje prohlášení minimálně narušelo "Haničky" srdeční rytmus.
Od této chvíle mám své možné budoucí studia češtiny na triku. Velmi se netěším na den, kdy nám oznámí výsledky maturitních slohů. Jak už stačila předznamenat, u některých jdou chyby do desítek a někteří napsali takové zrůdnosti jako prič nšbo blankit. Jestli jsem mezi nimi já, budu to považovat za profesionální harakiri.

přilepil student bohemystyki Matouch

1 komentář: